bezpieczenstwo zarzadzani it

  

 

Wykorzystujesz systemy informatyczne do przetwarzania danych kluczowych dla Twojej działalności?

 

Czy wiesz, iż według badań konsekwencją błędów w zarządzaniu i zabezpieczaniu systemów teleinformatycznych są m.in.:

 

  • bezpowrotna utrata danych przetwarzanych w systemach informatycznych,
  • wyciek danych przetwarzanych w systemach informatycznych poza firmę,
  • długotrwałe awarie/przerwy w funkcjonowania systemów informatycznych.
 

Wspieramy małe jak i duże organizacje w profesjonalnym podejściu do zarządzania obszarem IT, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego. Pomagamy również ocenić aktualny poziom bezpieczeństwa teleinformatycznego, jak i stosowane praktyki pracy Działu IT. Skorzystaj z naszego doświadczenia i śpij spokojnie.

 

 

audyty 

 

  • Audyty bezpieczeństwa teleinformatycznego (sieci i systemów teleinformatycznych, baz danych)
  • Testy penetracyjne (black box, white box)
  • Audyty bezpieczeństwa oraz testy penetracyjne stron, aplikacji www, sklepów i portali internetowych
  • Analiza bezpieczeństwa kodów źródłowych aplikacji
  • Audyty dostawcy usług teleinformatycznych Audyty zarządzania IT (ISO 20000, ITIL)

 

szkolenia

 

  • Szkolenia z bezpieczeństwa teleinformatycznego dla pracowników i administratorów IT
  • Szkolenia z zarządzania IT dla kierownictwa i pracowników IT
  • Szkolenia z wymagań norm i standardów m.in. ISO 20000, ISO 13335, ISO 15408, OSSTM
  • Szkolenie Audytor bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Szkolenie IT Secutiry Manager (ITSM)
  • Szkolenia IT Manager (ITM)

 

dokumentacja

 

  • Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego dla pracowników
  • Procedury i instrukcje w zakresie zarządzania IT

 

sz

 

  • Koncepcja Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000
  • Projektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000
  • Audyty wewnętrzne Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000
  • Wsparcie w procesie certyfikacji Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000
  • Wsparcie w utrzymaniu Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000

 

doradztwo

 

  • Projektowanie wymagań dla outsourcingu usług teleinformatycznych (m.in. SLA)
  • Projektowanie architektury bezpieczeństwa oraz środowiska teleinformatycznego
  • Hardening sieci i systemów teleinformatycznych
  • Analizy przedwdrożeniowe oraz doradztwo w wyborze zabezpieczeń teleinformatycznych

 

outsourcing

 

  • Specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Pentester
  • Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000
  • Koordynator ds. Systemu Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM) - ISO 20000

 

 kontakt

 

k mackowiak

     

    Krzysztof Maćkowiak


 kontakt