zarzadzanie organizacja

  

 

Czy sposób realizacji działań w Twojej firmie został określony i udokumentowany?

 

Czy ustalone zasady i rozwiązania są przestrzegane? Czy niezależne osoby dokonują w tym zakresie okresowych audytów?

 

Czy wykorzystujesz w swojej firmie synergię pracy zespołów czy też każdy z zespołów pracuje w pełni niezależnie?

 

Czy Twoi pracownicy posiadają wiedzę potrzebną do realizacji swoich działań na oczekiwanym przez Ciebie poziomie? A może brakuje im motywacji?

 

Zarządzanie organizacją to z jednej strony stworzenie zasad jej funkcjonowania poprzez zdefiniowanie głównych procesów, ale również nadzorowanie ich poprawnej realizacji m.in. w ramach audytów. 

 

Profesjonalna organizacja to organizacja zatrudniająca profesjonalnych i świadomych pracowników, dlatego tak ważne jest zapewnienie pracownikom zarówno szkoleń merytorycznych, jak również szkoleń miękkich związanych z komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną, planowaniem czasu, motywacją. 

 

 

audyty 

 

  • Audyty wewnętrzne organizacji
  • Kontrola zarządcza
  • Audyty zgodności z wybranymi regulacjami prawnymi
  • Audyty zgodności ze standardami branżowymi np. rekomendacjami GINB

 

szkolenia

 

  • Szkolenie doskonalące umiejętności menedżerskie
  • Szkolenia motywacyjne dla pracowników
  • Szkolenia z obsługi Klienta oraz telemarketingu (EN 15838)
  • Szkolenie Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością (ISO 19011) 
  • Szkolenie Zarządzanie zespołem 
  • Szkolenie Zarządzanie czasem
  • Szkolenie Komunikacja z Klientem

 

sz

 

  • Koncepcja Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) - ISO 9001
  • Projektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) - ISO 9001
  • Audyt wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) - ISO 9001
  • Wsparcie w certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) - ISO 9001
  • Wsparcie w utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) - ISO 9001
  • Projektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Call Center - EN 15838

 

doradztwo

 

  • Mapowanie procesów
  • Optymalizacja procesów
  • Reorganizacja procesów biznesowych (BPR - Business Process Reengineering)
  • Ład korporacyjny
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility)
  • Analiza i ocena systemów kontroli wewnętrznej
  • Analiza i ocena procesu audytu wewnętrznego

 

outsourcing 

 

  • Specjalista ds. zarządzania jakością
  • Specjalista ds. modelowania procesów biznesowych
  • Audytor wewnętrzny
  • Trener/szkoleniowiec
  • Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością (SZJ)
  • Koordynator ds. Systemu Zarządzania Jakością (SZJ)

 

 

 kontakt

 

k mackowiak

     

    Krzysztof Maćkowiak

 

 kontakt